Tuesday 19 December 2017

Riskfri arbitrage forex handel


Hur använder jag en arbitrage strategi i Forex trading Forex arbitrage är en riskfri handelsstrategi som gör det möjligt för detaljhandeln valutahandlare att göra vinst utan öppen valutaexponering. Strategin handlar om att agera snabbt på möjligheter som prissätts ineffektivitet, medan de finns. Denna typ av arbitragehandel innebär att man köper och säljer olika valutapar för att utnyttja eventuell ineffektivitet i prissättningen. Om vi ​​tittar på följande exempel kan vi bättre förstå hur denna strategi fungerar. Exempel - Arbitrage Valuta Trading Den nuvarande valutakursen för EURUSD. EUR GBP, GBPUSD-par är henholdsvis 1,1837, 0,7231 och 1,6388. I det här fallet kan en valutahandlare köpa en mini-lot på EUR för 11.837 USD. Näringsidkaren kunde då sälja 10 000 euro, för 7 231 brittiska pund. Den 7 231 GBP. skulle då kunna säljas till 11.850 USD, för en vinst på 13 per handel, utan öppen exponering, eftersom långa positioner avbryter korta positioner i varje valuta. Samma handel med normala partier (i stället för mini-lotter) på 100K skulle ge en vinst på 130. Detta kan fortsätt tills prissättningsfelet handlas bort. Som med andra arbitrage-strategier kommer åtgärden att utnyttja prissättningseffektiviteten att rätta till problemet så att handlare måste vara redo att agera snabbt. Av denna anledning är dessa möjligheter ofta runt i mycket kort tid innan de ageras. Arbitrage valutahandel kräver tillgänglighet av priser i realtid, och möjligheten att agera snabbt på möjligheterna. För att hjälpa till med möjligheten att snabbt hitta dessa möjligheter finns valutaräknare för forex tillgängliga. Forex Arbitrage Calculator Att göra beräkningarna för att hitta prissättningseffektivitet själv kan vara tidskrävande att faktiskt kunna agera på eventuella möjligheter. Av denna anledning har många verktyg dykt upp över Internet. Ett av dessa verktyg är forex arbitrage-kalkylatorn, vilket ger detaljhandeln förexhandlare med realtid förexarbitrage möjligheter. En Forex arbitrage-kalkylator säljs mot avgift på många webbplatser av både tredje part och valutahandel och erbjuds gratis eller för rättegång av vissa vid öppnandet av ett konto. Som med alla program och plattformar som används i detaljhandel förexhandel är det viktigt att prova ett demokonto om det är möjligt. Det stora utbudet av produkter som finns, det är nästan omöjligt att bestämma vilket som är bäst. Att pröva flera produkter innan man bestämmer sig om en är det enda sättet att bestämma vad som är bäst för Forex-handlaren. Lär dig vilken risk arbitragehandel är och hur denna typ av arbitragehandelstillfälle är tillgänglig för enskild detaljhandel. Läs svar Förstå betydelsen av arbitragehandel och lär dig hur handlare använder programvara för att upptäcka arbitragehandelsmöjligheter. Läs svar Lär dig om olika typer av arbitrage modeller och tekniker, och upptäck varför klassiska arbitrage möjligheter är mycket. Läs svar Dyk in i två mycket viktiga ekonomiska begrepp: arbitrage och säkring. Se hur varje av dessa strategier kan spela en roll. Läs svar Arbitrage och spekulation är mycket olika strategier. Arbitrage innebär samtidig köp och försäljning av en tillgång. Läs svar Att vinst från arbitrage är inte bara för marknadsmäklare - detaljhandlare kan hitta möjligheter i riskarbitrage. Omfattad räntearbitrage är en handelsstrategi där en investerare använder ett valutaterminskontrakt för att säkra mot valutarisk. Lär dig om arbitragefonder och hur denna typ av investering genererar vinst genom att utnyttja prisskillnaderna mellan kontant - och terminsmarknaderna. Här är de fina punkterna, handelstips, lämpliga värdepapper och exempel på handel med ädelmetallarbitrage. Medan möjligheterna är få och långt ifrån, kan investerare använda arbitrage för att dra fördel av prisskillnader i finansiell spridning. Riskarbitrage ger en värdefull handelsstrategi för MampA eller andra företagsaktioner som är berättigade aktier. Investopedia förklarar hur det fungerar. En guide till att välja en Forex Broker Trading utländska valutor kan vara lukrativa, men det finns många risker. Investopedia utforskar för-och nackdelarna med Forex trading som ett karriärval. Processen att konvertera en valuta till en annan, konvertera. Ett tillfälle skapat när ett lager saknar sitt varumärke och säljs. En arbitrage teknik där en näringsidkare köper en vara och. En form av arbitrage som innebär att byta från en inhemsk valuta. En praxis där företag utnyttjar smutthål i regelverket. Den nuvarande växelkursen vid vilken ett valutapar kan köpas. Återköp av utestående aktier (återköp) av ett företag för att minska antalet aktier på marknaden. Företag. En skatteåterbäring är en återbetalning av skatter som betalas till en individ eller hushåll när den faktiska skatteskulden är mindre än beloppet. Det monetära värdet av alla färdiga varor och tjänster som produceras inom ett land gränsar under en viss tidsperiod. Den takt som den allmänna prisnivån på varor och tjänster ökar och följaktligen köpkraften hos. Merchandising är någon form av att främja varor eller tjänster för detaljhandel, inklusive marknadsstrategier, bildskärmsdesign och. Avser aktier med relativt små marknadsvärden. Definitionen av småkapital kan variera bland mäklarfirmor, men. Risk Free Forex Arbitrage System. Möjligen ville jag bara dela med dig en tanke som korsade mig. och jag ville kolla med dig om något sådant som helst är möjligt. När jag pratar om Forex Arbitrage, pratar jag inte om kvittrisfria arbitrage möjligheter på valutakurser. Jag tror inte att det är möjligt att dra nytta av det. I stället söker jag Arbitrage mot olika mäklare, låt mig förklara. I min handel under de senaste åren har jag tagit del av olika mäklare, hanteringsdiskar, icke-fungerande skrivbord, variabla spridningar. fasta spridningar. Jag har märkt att det finns tider under en dag (Inte inklusive nyhetstiderna) när olika mäklare har olika citat. Som till exempel på GBPUSD 4 kan mäklare ha 4 citat t. ex.: Mäklare a: 1.913843 Broker b: 1.913542 Broker c: 1.913236 Broker d: 1.914348 Nu vill jag köpa gbpusd från mäklare c och sälja till mäklare d samtidigt. Så småningom när marknaden inte rör sig lika mycket, kommer mäklare C och mäklare priserna att matcha så småningom, det vill säga efter att de slutat spela sina spel på små kontoinnehavare. vid den tiden skulle jag vilja stänga positionen. Detta händer dag in och dag ut minst ca 2-3 gånger om dagen för varje valutapar. Om mitt system fungerar är det en liten riskfri vinst. pls låt mig veta vad du tycker. Anställd Mar 2006 Status: Pip Samurai 975 Inlägg Roligt du nämnde detta för ca 6 månader sedan var jag heta på det här ämnet. Du har helt rätt, det händer minst 3 gånger om dagen mellan alla 2 mäklare (även mellan ECNs inte så mycket). Jag skrev ett program som utnyttjade 3 (MetaTrader, MBTrading och Interactive brokers) olika API och handlas i grunden exakt vad du säger. när budet på en mäklare var större än en annans fråga med en viss mängd skulle jag lägga en samtidig köp - och säljorder. Men vad jag hittade var ganska nedslående. Det skulle fungera bra 3 eller 4 gånger, men så ofta skulle en order få en beställare, eller ordern skulle ta för lång tid att rensa, och vid den tid som orderna rensades var den underbara arbitraget borta. Jag fann att det ofta är saker som du tycker är mäklare som pratar med priserna är faktiskt quothangsquot i systemet och att priserna hamnar närmare än du tror mest av tiden (vilket suger för denna typ av handel). Jag förlorade inte mycket pengar eftersom de stora storlekarna jag använde var så små under levande kontotestning, men helst skulle du vilja byta större handelsstorlekar för detta. och därmed risken. Frågan, jag tror är operationens quottransactionaction-karaktär. du måste se till att båda orderen går igenom för att dra nytta av situationen, men det visade sig att alltför ofta skulle en av orderen misslyckas att köras till det förväntade priset. vilket alltså orsakar en katastrof, eftersom vinsterna från arbitrage är så små. Helst vill du genomföra dessa order nära samtidigt och till det förväntade priset. Jag hittade bara att det aldrig hände på så sätt. även när man använder mycket flytande leverantörer. och min trodde var att priset arbitrage för det mesta förekommer i snabbflyttande marknader. därmed orsaken till kravet. Som jag sa fungerade mitt program som en charm, det var bara att mäklare inte spelade med sig mycket bra. Lycka till, dock. Jag ville bara dela med dig en tanke som korsade mig. och jag ville kolla med dig om något sådant som helst är möjligt. När jag pratar om Forex Arbitrage, pratar jag inte om kvittrisfria arbitrage möjligheter på valutakurser. Jag tror inte att det är möjligt att dra nytta av det. I stället söker jag Arbitrage mot olika mäklare, låt mig förklara. I min handel under de senaste åren har jag tagit del av olika mäklare, handläggningsdiskar, icke-hanterade skrivbord, rörliga spridningar, fasta spreadar. Jag har märkt att det finns tider under en dag (Inte inklusive nyhetstiderna) när olika mäklare har olika citat. Som till exempel på GBPUSD 4 kan mäklare ha 4 citat t. ex.: Mäklare a: 1.913843 Broker b: 1.913542 Broker c: 1.913236 Broker d: 1.914348 Nu vill jag köpa gbpusd från mäklare c och sälja till mäklare d samtidigt. Så småningom när marknaden inte rör sig lika mycket, kommer mäklare C och mäklare priserna att matcha så småningom, det vill säga efter att de slutat spela sina spel på små kontoinnehavare. vid den tiden skulle jag vilja stänga positionen. Detta händer dag in och dag ut minst ca 2-3 gånger om dagen för varje valutapar. Om mitt system fungerar är det en liten riskfri vinst. pls låt mig veta vad du tycker. Rolig sak du nämnde här för ca 6 månader sedan var jag het på det här ämnet. Du har helt rätt, det händer minst 3 gånger om dagen mellan alla 2 mäklare (även mellan ECNs inte så mycket). Jag skrev ett program som utnyttjade 3 (MetaTrader, MBTrading och Interactive brokers) olika API och handlas i grunden exakt vad du säger. när budet på en mäklare var större än en annans fråga med en viss mängd skulle jag lägga en samtidig köp - och säljorder. Men vad jag hittade var ganska nedslående. Det skulle fungera bra 3 eller 4 gånger, men så ofta skulle en order få en beställare, eller ordern skulle ta för lång tid att rensa, och vid den tid som orderna rensades var den underbara arbitraget borta. Jag fann att det ofta är saker som du tycker är mäklare som pratar med priserna är faktiskt quothangsquot i systemet och att priserna hamnar närmare än du tror mest av tiden (vilket suger för denna typ av handel). Jag förlorade inte mycket pengar eftersom de stora storlekarna jag använde var så små under levande kontotestning, men helst skulle du vilja byta större handelsstorlekar för detta. och därmed risken. Frågan, jag tror är operationens quottransactionaction-karaktär. du måste se till att båda orderen går igenom för att dra nytta av situationen, men det visade sig att alltför ofta skulle en av orderen misslyckas att köras till det förväntade priset. vilket alltså orsakar en katastrof, eftersom vinsterna från arbitrage är så små. Helst vill du genomföra dessa order nära samtidigt och till det förväntade priset. Jag hittade bara att det aldrig hände på så sätt. även när man använder mycket flytande leverantörer. och min trodde var att priset arbitrage för det mesta förekommer i snabbflyttande marknader. därmed orsaken till kravet. Som jag sa fungerade mitt program som en charm, det var bara att mäklare inte spelade med sig mycket bra. Lycka till, dock. Kunde du inte inkludera en glidfunktion och ta den som en förlust eller helst bryta, även när du blir rekryterad, ville jag bara dela med dig en tanke som korsade mig. och jag ville kolla med dig om något sådant som helst är möjligt. När jag pratar om Forex Arbitrage, pratar jag inte om kvittrisfria arbitrage möjligheter på valutakurser. Jag tror inte att det är möjligt att dra nytta av det. Istället letar jag efter arbitrage mot olika mäklare. Låt mig förklara. I min handel under de senaste åren. Som arbitragereglerna anger måste du köpa en valuta A och sälja den mot andra, och så vidare. På valutamarknaden handlar du med en standardvaluta (dollar, jag satsar). Därför tar du bara vinst i forex när priserna går ut ur jämvikt (handel) och goback i normala nivåer (nära) Men gör inte avstånd, gör några tester och förbättra din idé. Anställd Aug 2006 Status: Medlem 737 Inlägg Huskins - du är fortfarande runt Det här är en gammal tråd, men det kom bara framåt så jag tittade på den. Jag försökte denna teknik på 2 i taget MT-mäklare som använde euro och med bara en 1 eller 2 pip skillnad - kunde inte göra något med det. Din idé att använda ett mer flyktigt par och vänta på en bredare spridning kan fungera. Har du gjort några tester Eventuella intressanta idéer. Ken. Anställd Apr 2008 Status: Medlem 19 Inlägg Tidigare blev en vän av mig och jag besatt av tanken på triangulär arbitrage. Allt detta gjordes genom ett mäklarhus och vi använde bråkdelens ineffektivitet. FPI är en indikator på om en valuta är över eller undervärderad i en oklanderlig säkring. Till exempel: Lång: EURUSD Lång: AUDUSD Kort: EURAUD Den enkla tanken på systemet var att köpa länge när valutan var undervärderad i motsats till FPI och sälja när paret övervärderades. Vi visste att FPI alltid aldrig skulle avvika för långt från 1, eftersom verkliga skiljeförfaranden skulle komma in och göra marknaden effektiv. Vi testade det här systemet med historiska data och fann att det var ett lönsamt riskfritt system. På daglig basis skulle vi hämta i genomsnitt 5 affärer med ett värde av 3pips efter spridning. Det här låter inte som mycket men det var helt riskfritt. Min vän kodades i applikation för att köra systemet levande och jag började redan gå ner till återförsäljaren för att plocka upp mitt Ferrari Essentially system var felfritt utom för en sak. Det finns möjlighet att slippa i någon valutahandel. Det var omöjligt att kunna köpa alla tre valutapar till det exakta priset vi behövde för att uppnå under eller över effektivitet. Dessutom fanns det tider där spridningsändringen oavsiktligt kan få oss att sälja alla tre paren med en kombinerad förlust. Om endast ett utländsk valutaföretag hade ett system där tre verksamheter skulle kunna sättas upp och köras om alla andra verksamheter uppfyllde kraven. Det skulle också vara nödvändigt att spridningen av detta företag inte avviker alls (även om de hade stora fasta spreadar). Detta skulle emellertid inte hända eftersom de i huvudsak ger bort fria pips. Efter denna långa tid av forskning om arbitrage har jag kommit till slutsatsen att mäklaruppsättningen är utformad för att motverka eventuella chanser till eventuell arbitrage. Ledsen att pissa på din parade. Jag ville bara dela med dig en tanke som korsade mig. och jag ville kolla med dig om något sådant som helst är möjligt. När jag pratar om Forex Arbitrage, pratar jag inte om kvittrisfria arbitrage möjligheter på valutakurser. Jag tror inte att det är möjligt att dra nytta av det. I stället söker jag Arbitrage mot olika mäklare, låt mig förklara. I min handel under de senaste åren har jag behandlat olika mäklare, hantering av skrivbord. Bra sätt att tänka, jag tror det är definitivt genomförbart. Det betyder att du måste programmera en annan liten kod för att manipulera de fyra plattformarna, höger Om de fyra plattformarna använder olika språk, vad gjorde du för att lösa detta Eller du använder bara olika mäklare alla med hjälp av MT Back på dagen en vän av mig och jag blev besatt av tanken på triangulär arbitrage. Allt detta gjordes genom ett mäklarhus och vi använde bråkdelens ineffektivitet. FPI är en indikator på om en valuta är över eller undervärderad i en oklanderlig säkring. Till exempel: Lång: EURUSD Lång: AUDUSD Kort: EURAUD Den enkla tanken på systemet var att köpa länge när valutan var undervärderad i motsats till FPI och sälja när paret övervärderades. Vi visste att FPI alltid aldrig skulle avvika för långt från 1, för. Hej här, har du provat det här med interbankmäklare. De tillåter dig att göra det här och har de också slippa ofta. Riskfri arbitrage med Spread Betting Credit till Peter Marsden Jag märkte för ett tag sedan att spridningsföretag ger dig möjlighet att köpa och sälja valutapar och många av dem tillåter dig att välja vilken valuta du vill använda för varje pip värde. Till exempel om du öppnar en lång position i GBPUSD pip värden med en vanlig mäklare skulle vara i USD. Med många spridningsföretag kan du få pips i GBP. Förutsatt att jag fullt ut förstår allt, skapar detta teoretiskt en riskfri arbitrage möjlighet. Forex Spread Betting Trading System Säg vid denna tidpunkt GBPUSD är 2. Om du sålde 100k GBPUSD med en vanlig mäklare och köpt GBPUSD med ett spridningsföretag för pound5 per pip, oavsett vilken marknad som rörde sig, skulle du ha gynnat . Om priset går till 1,85 under de närmaste månaderna, skulle den korta GBPUSD-positionen med den vanliga mäklaren vara 15000 (2-1.85) 100.000. Den långa spridningspositionen skulle vara pund-7500 155. Om vi ​​tittar på båda positionerna i Pound-termer har vi detta: GBPUSD lång pund-75,00. GBPUSD kort 150001.85 (kursen vid tiden) pound81.08. Detta skulle resultera i en vinst på pund6.08. Nu kan vi se vad som händer om priset flyttade till 2,15 istället: Den långa skulle vara pund7500 155. Den korta skulle vara -15000 (2,15-2) 100 000. Låt oss konvertera båda positionerna till pund: Vi har pund75.00 och -150002.15 pound69.76. Detta skulle resultera i en vinst på pund5.24. Så som du kan se, oavsett vilken riktning forexparet går, står du för att vinna. Dessa beräkningar påverkar inte spreads. etc. Jag tror inte någon FX-strategi är 100 riskfri - mäklare släpper beställningar speciellt under news. etc. Jag har använt denna strategi för några månader på GBPJPY med några bra resultat. Det ytterligare priset flyttar från utgångspunkten desto större vinst. Det var utmärkt i juli när GBPJPY föll massivt. För att göra denna strategi arbete behöver du -: Du måste ha en ansedd Forex Broker som tillåter GBP-konto att göra detta arbete. En spridningsmäklare med GBP-konto. Bankkonto i GBP. Arbitrage-möjligheten uppstår, eftersom du med spridningsspel ofta får möjlighet att öppna en handel och ha pipvärdena i basvalutan (den första valutan i ett par). Alla detaljhandeln FX-mäklare har pipvärdena prissatta i citatvalutan (den andra valutan i ett par). Om du till exempel öppnar en 100k GBPUSD-position kommer pipvärdena att vara 10 per pip. Med spread-satsning har du möjlighet att få pipvärdena i GBP. Till skillnad från Retail FX med spread-satsning öppnar du inte en inställd positionsstorlek, du väljer bara hur mycket du vill satsa per piprörelse. Till exempel om du ville satsa pound5 per piprörelse och marknaden flyttade 200 pips till din tjänst skulle du ha en flytande position pound1000. Marginkrav varierar mellan mäklare, men vissa kräver endast marginaler för maximal potentiell förlust. Anmärkningar och observationer om brittisk pund finansiell spridningsstrategi -: Den här metoden kan användas för alla GBP-nominerade par så länge spridningssidan är lång. Långa och större rörelser skulle ge större resultat. Jag försöker hålla positionerna så långa som möjligt och balansera båda sidor. Om jag har mer pengar som jag ligger runt, lägger jag ibland pengar till för att hålla positionerna öppna samtidigt som de balanseras. Kreditkort kan vara bra för det här eftersom de ofta ger dig några veckor räntefria och det är teoretiskt riskfritt helt gratis. Kan du stänga positionen tillräckligt snabbt hos spridningsmeddelaren - Mitt enkla svar skulle vara ja så länge du inte försöker stänga mitt i NFP. Denna metod är intressant som här betyder det inte riktigt för dig om spridningssats sidan vinner eller förlorar som den andra sidan täcker den. Observera att spridningsspel sidan måste vara den långa positionen. Om det är den korta positionen kommer den att ha motsatt effekt, dvs båda sidorna kommer att förlora. Också spela runt med spread spread-priset per pip, så du får det bästa resultatet. Prova och håll positionerna öppna så länge som möjligt, och balansera sedan båda sidor. För en spridningsmäklare använder jag City Index. För standardmäklare använder jag CMSFX. IG-index gör 50 pence per pip, men klockan 8.00 som rullar över din handel till nästa dag kommer att kosta dig pips. CityIndex fungerar däremot som en vanlig detaljhandel med FX-mäklare. De betalar bytesavgiften beroende på räntedifferenserna. Om du är lång på GBPJPY tjänar du 3,2 pips per dag vilket är bättre än många detaljhandlare. Anta att du är kort vid 240 med CMSFX och du får inte 240 samtidigt när du går länge med CityIndex men du måste betala 240,10. Du kan övervinna denna spridningsförlust på 10 pips genom att anpassa poundpip-värdet hos spridningsspelsbolaget. För valutahandling är InterTrader svår att slå. EURUSD från bara 1 pip, GBPUSD från bara 2 pips. Handla över 60 stora och exotiska valutapar med väldigt få krav. plus handelsplattformen är INSTANT och pålitlig med gratis professionella diagram. Ansök om ett konto. Kopiera inte detta innehåll utan tillåtelse. Om du vill använda något av det på din hemsida, kontakta oss via e-post på traderFinansiell spread-betting (ta bort AT och ersätt av).Forex Arbitrage 8211 Theory and Reality Arbitrage trading är ett riskfritt sätt att tjäna pengar genom att knacka på luckor som kan uppstå Teoretiskt kan handel med arbitrage göras i forex genom att njuta av bråkdelarna som saknas i kors. Here8217s hur det fungerar 8211 i teorin. I praktiken, kom ihåg att Forex trading isn8217t lätta pengar. Har du någonsin försökt att beräkna priset på ett korspar själv Kors som GBPAUD eller NZDCAD don8217t visas nödvändigtvis som standard på din site8217s citatlista. Men även för populära par, såg du den fullständiga triangulära anslutningen Ibland saknas en pip eller flera: Vid skrivandet är EURUSD prissatt till 1.3339, GBPUSD vid 1.5343 och EURGBP vid 0.8688. Att köpa en standard mycket 100.000 pund skulle kosta 153.430 dollar, enligt GBPUSD. Dessa 100.000 pund skulle kunna säljas för euro, enligt EURGBP och få handlare 115,101. Nu skulle dessa euro kunna köpa tillbaka 153 533 amerikanska dollar. Så vi betalade totalt 153.430 och fick 153.533 tillbaka 8211 en vinst på 103 dollar. Om denna typ av handel är riskfri, varför lösa sig för ett standardparti - varför inte 10 eller 100 En av orsakerna till dessa luckor är att representationen för korsningarna isn8217t slutför 8211 om du gör beräkningen själv, you8217ll ser många fler siffrorna 8211 dessa fraktioner av pips gör arbitrage gapet. Några mäklare tar hänsyn till detta och visar fler siffror, smalnar ner klyftan. Och när klyftan är smal, kommer broker8217s intäkter att sparka in. Detta klyfta kan fyllas av sprickorna 8211 försök att beräkna korset med hjälp av rätt bud eller fråga värden, och du kanske finner att there8217s ingen arbitrage 8211 kommer en sådan överenskommelse alltid att förlora . Detsamma gäller för mäklare som tar ut en provision för varje affär 8211 kommissionen kan radera din teoretiska vinst. Även om du har identifierat ett verkligt mellanrum, är du snabb nog att agera Förmodligen inte. Även om du använder någon typ av signaltjänst för att ge dig en alert ons en sådan arbitrage möjlighet, kanske du blinkar och saknar din chans. Det finns många forex arbitrage räknare där ute 8211 var du försiktig med dem. Ett annat alternativ är att du kanske har tur och priset flyttar med dig 8211 vilket ger dig en större vinst än förväntat. Men det kan gå motsatt sätt och orsaka förlust i denna 8220risk free8221-metoden. En annan anteckning: Att pröva den här metoden på ett Forex demo-konto kan vara intressant, men kan inte hämtas 8211 citaten i demokonton drar ibland 8211 luckorna kan vara resultatet av det här problemet. Du kan se detta arbete många gånger i demokonto, men misslyckas i ett riktigt konto. Jag rekommenderar starkt ett demokonto för många ändamål, men i fall av denna forexarbitrage, vann det bara arbetet. Vill du se vad andra handlare gör i reala konton Kolla Currensee. Det är gratis. Om författaren Yohay Elam Grundare, författare och redaktör Jag har varit i Forex trading i över 5 år, och jag delar erfarenheterna som jag har och den kunskap som Ive har ackumulerat. Efter att ha tagit en kort kurs om forex. Liksom många forexhandlare, har jag tjänade den stora delen av min kunskap på det svåra sättet. Makroekonomi, effekten av nyheter på de ständigt växande valutamarknaden och handelspsykologi har alltid fascinerat mig. Innan grundandet av Forex Crunch arbetade Ive som programmerare i olika högteknologiska företag. Jag har en B. Sc. i datavetenskap från Ben Gurion University. Med tanke på denna bakgrund har forexprogramvaran en relativt större andel i inläggen. Yohays Google profilrelaterade inlägg

No comments:

Post a Comment