Monday 20 November 2017

Forex trading miljonär pdf


Gör 100 till 800 pips per handel Välkommen till Forex Millionaire s System, Det är vår plan att ge våra abonnenter gratis och användbar Forex information. Det är vårt mål att se att alla våra abonnenter tjänar bra pengar från forexmarknaden och lever det goda livet de förtjänar. Om du är ny i Forex-branschen, och vill vara en framgångsrik Forex Trader måste du hålla dig till följande instruktioner: Gör en förändring inuti dig själv. Kom ihåg hela tiden du kunde bli vad du tänker på. Bestäm ditt mål. kortsiktigt mål och långsiktigt mål. Reviw ditt mål dagligen. Sätt din plan för att uppnå ditt mål. Bestäm dina åtgärdssteg och översätt det till det dagliga schemat. Utrusta dig själv med rätt forexutbildning. Utrusta dig själv med rätt verktyg. Välj rätt brocker. Öppna ett demokonto. Håll dig till vetenskapliga strategier i handel, bero aldrig på lycka till. Utveckla dina färdigheter, ta reda på svagheten och övervinna den. Om du misslyckades i första försöket eller ens i tionde försöket. det är inte världens ände. du gjorde något fel. Lär dig av dina misstag. Varje gång kommer du lära dig lite nytt. Om Edison slutade från första försöket skulle vi aldrig hitta ljus idag. Fråga dig själv hur många gånger Edison misslyckades. Fortsätt träna till 90 framgångar. Börja äkta handel med endast 200 - 300. Var aldrig girig. du kommer att förlora allting. Bestäm din förlustpunkt i varje handel. Grundläggande Forex Regler För Nybörjare: - Lita aldrig på någon bli rik snabbt bedrägerier. - Framgångsrika näringsidkare tjänar pengar från större tidsramar och trender. - Titta inte på mindre tidsramar. - Handel inte nyheterna. - Handel vad du ser och inte vad du tycker. - Utgångar är viktigare än dina poster. När du gör vinst, få din insättning ut. Denna åtgärd ger dig mer självförtroende och mer makt i handel. Anta en lyckad strategi och fortsätt att göra. Fortsätt handla tills du uppnår 80 procent framgång. Du kan börja handla med stor summa nu Uppnå ditt kortsiktiga mål. Nästa steg är ditt långsiktiga mål. Hela tiden kan du bli vad du tänker på. Gör något bra för människor. Var ganska säker när du gör något bra, du kommer att bli densamma. Titta gärna på länkarna på denna sida för mer information om Successful Forex Trading. eller registrera dig för vår 14-delars Forex Training e-postkurs nedan, där du får en lektion per dag i din e-postbrevlåda. 1. Vår Forex strategi video. 250 Värde Helt GRATIS för våra abonnenter. Du kommer att lära dig strategin, som framgångsrikt kan göra dig från 100 till 800 pips per handel. Du kommer att få Meta Trader-mall för strategin som gjorde miljontals dollar på valutamarknaden. 2. Vår Forex Trading Email Course. 97 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter Introduktion till Forex. Betydelsen av Forex trading. Forex Market Huvudtyper Forex Trading Price Movements. Hur och varför marknader flyttar Hur man tjänar av prisrörelser. Forex Trading Tools. Strategin för tre trender. Hur man vinner med Forex: Steg-för-steg Secrets. Forex Trading Strategy. Forex Assassin vs Forex Power Strategy. Korrekt Timing i Forex Trading. Betydelsen av Real Time Forex Charting. Beräkning av ränta på valutahandlare. 3. Forex Rush System. 97 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter 4. Video Training Email Course. 57 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter 5. Självförbättrings Email Course. 47 värde. Helt GRATIS för våra SubscribersContents Vad är Forex Varför Trade Forex Så här skriver du in affärer för vinst Hur hanterar du RISKEN RIKTIGT 11 KRITISKA ÅTGÄRDER FÖR TIDSINFORMATION OCH UTGÅNGSPUNKTER Psykologi och pris Åtgärd EXPOSED Sssshhh Berätta inte någonting om detta PLUS Min topp 5 tips för en Framgångsrik handel karriär Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Hemstudie DVD Program Den fullständiga Forex Inkomster Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och kunskap till Action Ltd Ultimate Forex Trading Secrets 7 Slaget Testade Tactics till obegränsade Trading Profits Innan vi börjar. Vem fan är Greg Secker, det är jag till höger på vårt handelsgolv i London, England. Jag äger flera miljoner pund Knowledge to Action-gruppen som driver LiveTradingFloor och Traders University - Storbritanniens första multi-prisbelönta privata näringsidkare. Weve hade över 50 000 personer att delta i våra olika handelsseminarier och workshops varför för att vi lär oss som vi lär oss hur vi producerar en solid inkomsthandel på aktie - och valutamarknaden och över 90 av dessa människor är bokstavligen nybörjare som ofta börjar med mindre än 5000 Jag lärde mig hur man handlar Forex först. Faktum är att Forex alltid varit min första kärlek och min huvudsakliga kärlek. Allt började tillbaka i mitten av nittiotalet efter att jag tog examen från University och gick med i gruppen Thomas Cook Financial Services, som en ung, angelägen (kanske lite överdriven) kille från skolan och in i sin tekniska avdelning. Jag arbetade hårt och demonstrerade aptitude och insåg snabbt att pengarna som gjordes på denna plats inte var affärsverksamheten utan den lukrativa valutamarknaden. Och då skedde en öde på nätet blev internetet alltmer populärt, ville världen handla online och jag var inblandad i ett projekt som kallades Virtual Trading Desk, som skulle bli världens första internetbaserade Forex Trading-plattform som möjliggjorde treasury-avdelningar över hela världen. klot att handla i Forex med en knapptryckning. För att göra detta projekt till en verklighet, var jag tvungen att lära mig allt om utländsk valuta som jag utbildade med handlare från London, New York, Toronto, Kommer snart: The Ultimate Forex Profits Hemstudie DVD-program Det fullständiga Forex Income Kit Strategierna ingår Copyright 2010 Greg Secker och Kunskap till Action Ltd Australasien. De lärde mig hur räntorna konstruerades, vilka påverkat valutaförflyttningarna, hur de handlade flödet och en fullständig insynsvisning om grundläggande influenser, nyheter, politik och naturligtvis tekniska (diagram). Jag bevittnade att miljarder dollar hanteras och miljontals görs. Och jag blev förälskad i Forex trading där och då. Inom några månader hade jag flyttat ut från teknik och jag körde Forex trading och operations verksamhet från Toronto, Kanada för Virtual Trading Desk. Det var en sådan revolution i valutamarknaden, om du kommer ihåg euron var ERM (växelkursmekanismen) allt att komma. Detta var före 2000 (och årtusendet bug). Vi var så långt före vår tid, vi vann flera utmärkelser för den här innovationen - slog som om arclays och Charles Schwab hade vi i realtid Forex Trading och på annat vis gjorde. Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Hemstudie DVD Program Den fullständiga Forex Inkomster Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och Kunskap till Action Ltd Denna tidiga framgång i min karriär, fick mig fast i trading Forex. Jag kunde se vad det kunde göra, jag var i rädsla för den stora storleken och skalan. Om den brittiska aktiemarknaden var en paddlingpool var detta Atlanten På grund av min framgång med Virtual Trading Desk, blev jag snart upptagen av en stor amerikanska banken (min signeringsbonus var mer än min lön från mitt tidigare jobb och, som du kan föreställa dig, mina föräldrar var extatiska). Jag var nu en vice VD i utrikeshandeln för en stor investeringsbank (Mellon Financial Corporation) i USA, inte dålig för en kille i början av tjugoårsåldern här hade jag turen att jobba runt några av de allra bästa handlarna i världen hade jag exklusiv åtkomst med högdrivna Forex-handlare varje dag. Inte de stora namnen (det vill säga Soros, Buffet etc) du hör bandied på Internet och i media - men de riktiga Forex-handlare som tyst tränger bort dag efter dag, vilket ger flera miljoner dollar förmögenheter för investeringsbankerna, proprietära handelsgolv och hedgefonder som de arbetar för. Att tjäna pengar handel blomstrade - och det var vid denna tid som jag snubblat på ett koncept som ledde till ett fullständigt skifte i mitt tänkande. Fram till den här tiden hade jag jobbat hårt, jag hade vunnit utmärkelser för mina examina vid universitetet och där var jag 24 med en sexfallslön och ett vicepresidentskap i en stor amerikanska bank men jag var (på mitt språk) en lön slav. Ja jag hade stora bonusar, ja jag hade en fantastisk lön men pojken fick jag sätta in timmarna. Samtidigt slog mitt handelskonto min lön i en massa. Jag insåg att jag, och de flesta människor bor i en värld där tid pengar. Med andra ord, desto hårdare arbetade jag ju mer pengar jag gjorde. Fråga någon hur man fyrdubblar sin inkomst och deras hjärna frågar Hur kan jag jobba fyra gånger hårdare. Trading förändrade allt det för mig. Jag lärde mig inte bara hur man skulle tjäna pengar, från mina år som arbetade på handelsgolv runt om i världen förändrade jag helt min uppfattning om pengar, rikedom och tid. Jag upptäckte att när du lär dig hur du handlar framgångsrikt, kommer din uppfattning om att komma snart: Den ultimata Forex-vinsten Hemstudie DVD-program Det fullständiga Forex-inkomstpaketet Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och Knowledge To Action Ltd pengar ändras för alltid. Genom investeringar och handel (där dina pengar fungerar medan du inte), insåg jag att jag kunde göra exponentiell inkomst och att i detta fall är tiden oproportionerligt relaterad till pengar. Jag insåg att pengar tjänar pengar och när du inte bara förstår det, men du vet det (vilket betyder att du gör det). Livet förändras, det tar bokstavligen ny mening. Hur du känner dig lättare, mindre stressad, mindre orolig, annorlunda något avskräckande - den som den stora kampen är över. Så jag fortsatte att handla, lära mig nya strategier, testa allt jag kom i kontakt med. Jag bevisade mina strategier med handlare på jobbet, hos min bank och hos andra banker. Jag insåg att teknisk analys (pouring over charts) är för akademiker och att strategier (specifika regler för att komma in och avsluta lönsamma affärer) är vad spelet handlar om. Det var här pengarna kom ifrån, och för länge var det uppenbart för mig att jag inte längre behövde vara lön slav. Jag får inte fel det här var inte lätt, jag har verkligen ärren (både emotionell och finansiell) och jag har definitivt lärt mig den svåra vägen, till exempel har jag ingen skam att säga att jag brände sju handelskonton under vägen. Vi har alla egna resor att uppleva, min ledde mig till insikten att jag kunde försöka spela denna marknad eller jag kunde använda strategier som yrkesverksamma använder och det fungerar. Jag påminner om detta nästan varje dag. När jag tittar på ytterringen av en brittisk två pundsmynt, läser inskriften Stående på jättarnas axlar. Orden togs från ett brev som skrivits 1676 av Isaac Newton till sin medforskare Robert Hooke och erkände den skuld han var skyldig att andra, om jag har sett längre är det genom att stå på axlarna av jättar menar att det snabbaste och mest effektiva sättet att lyckas är att använda de verktyg som andra har upptäckt före oss och använda dem till vår fördel. Jag bestämde mig för att om Sir Isaac Newton kan bekräfta detta, så kan jag. Latinet är nanos gigantum humeris insidentes betydelse. En som utvecklar framtida intellektuella sysslor genom att förstå forskningen och arbetena som skapats av anmärkningsvärt Kommer snart: Den ultimata Forex-vinsten Hemstudie DVD-program Det fullständiga Forex-inkomstsatsstrategierna ingår Copyright 2010 Greg Secker och Knowledge To Action Ltd tänkare från det förflutna. Efter att jag officiellt gick i pension från 28-årsåldern bestämde jag mig för att skapa ett handelsgolv, från mitt hem. Sedan dessa tidiga dagar har jag passionellt delat hemligheterna med alla jag har kommit i kontakt med. Först var det vänner och familj, men innan jag visste det hade jag 17 personer camping ute på mitt hushandel på mitt vardagsrum och kunskap till handling föddes på bara 3 korta månader. Min partner föreslog att jag, eftersom jag var så passionerad att lära mig att handla, borde flytta eleverna (kulten) ur huset och bilda en riktig skola och det är precis vad vi gjorde. Idag har jag bara fem år senare talat på nästan alla större marknadskanaler, bland annat CNBC och Bloomberg. Jag rubriker också de stora investeringshändelserna (IX, Euromoney och Master-Investor för att nämna några) och äger personligen ett av de högsta resultathandeln i London. Det sysselsätter fulltidshandlare som utför de strategier jag upptäckte på mina resor runt världens handelsgolv, och som jag nu ger nya handlare som är förpliktade att göra detta arbete för dem också. Jag är regelbundet inbjuden att tala tillsammans med välkända personligheter som Robert Kiyosaki (Rich Dad, Poor Dad), T Harv Eker (Millionsaire Mind Secrets) och senast Tony Blair (Statsminister, Storbritannien 1997-2007). Mina senaste talande engagemang inkluderar undervisning vid Anthony Robbins Wealth Mastery-program och National Achievers Congress i Asien. Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Home Study DVD-programmet Det fullständiga Forex Income Kit Strategierna ingår Copyright 2010 Greg Secker och Knowledge To Action Ltd Framgången för de utexaminerade (som kombinerar instruktioner och, viktigare, coaching) har lett till att skrivas om i två böcker: Bets i staden av Sally Nicoll där jag förvandlade författarnas karriär runt och hon tillskriver hennes handelssucces till vårt program Instant Intuition av Anne Jirsch en välkänd psykisk som undersökte mina extraordinära handelsvinster för att upptäcka om det var baserat på vissa gud given gut känsla eller lite känt men lätt att använda strategier. (Tips: det är inte det förra) Jag har bett att visa min Forex Trading Tactics till mina kandidater. Under de senaste fem åren har mina studenter begärt mig att lära dem att handel Forex. De flesta av mina kandidater som har deltagit i mitt Traders University-program blir så expert på handel att de ge upp på teknisk analys helt och hållet. Vad jag menar här är att de bara handlar strategier. Strategierna för handelslagret som jag undervisar är legendariska och har skrivits om i bästsäljare, presenterat på populära nyheter och TV-chattprogram. Frågan från mina kandidater blev Visa oss strategierna för handel med Forex. När jag satte mig för att skriva vad jag gör i Forex tog det mig bokstavligen sex månader. Efter destillering av programmet ner så en lekperson kunde förstå det, det tog ytterligare sex månader. Slutligen slutade Ultimate Forex och de tre strategierna, nämligen Ultimate Forex Pivots, Ultimate Forex Sniper Trade och Forex Income Generator är de tre kritiska hörnstenarna för att skapa en inkomst från Forex-marknaderna idag och de centrala strategierna för Ultimate Forex kommer snart. Ultimate Forex vinster Home Study DVD Program Den fullständiga Forex Income Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och kunskap till Action Ltd nu. För första gången någonsin har jag bestämt mig för att slänga min tarm om du ursäkta uttrycket. Hittills har endast en liten grupp kunnat komma åt dessa strategier. Vi begränsar oss till att bara köra ett litet antal seminarier per år, och alla vi undervisar genomgår ett Live Trader Coaching-program för att säkerställa att de börjar och fortsätter att handla framgångsrikt. Så nu vill jag ha så många människor runt om i världen att dra nytta av detta. I denna rapport tar jag några av de viktigaste principerna som jag har lärt mig och jag vill dela dem med dig GRATIS Varför - Eftersom ingen annan gör det. Kolla här. Jag har alltid betraktat mig själv som en pionjär. Jag var den första personen som tog professionell 1-till-1-tradercoaching till Storbritannien innan jag började tradercoaching. Det var bara ett eller två aktiemarknadsutbildningsföretag som du känner till borren, mycket hype och lite substans. Jag har fullständigt revolutionerat den privata näringslivsindustrin i Storbritannien och för detta fick jag kritik och jag skakade etableringen. Jag var också den första (och fortfarande) handelsutbildaren som satte min nacke i blocket genom att starta en LIVE handelsgolv där Vi publicerade faktiskt de faktiska handelskontona och resultat från våra handlare. Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Home Study DVD Program Den fullständiga Forex Income Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och kunskap till Action Ltd Ingen gör det här. Varför Enligt min uppriktiga åsikt är de flesta utbildare inte handlare du känner adagen, de som kan - och de som inte kan lära sig de flesta - är bara utgivare. Period. Vi visar våra resultat och vi har slagit varje internationellt riktmärke sedan vi började. Det är ingen argumentering med det som fortfarande vasslar kommer att whing, whine och moan. Vad som helst det här kommer verkligen att styra dem .. eftersom jag ger dig några av de bästa verktygen .. FÖR GRATIS Ja - jag satsar du kommer att älska vad jag måste lära dig GRATIS. Jag satsar också att du blir en RAVING FAN. and jag tror verkligen att du en gång kommer att delta i en av mina handelshändelser på vårt handelsgolv eller delta i ett privat 1-till-1-tradercoachingprogram som vi vet är det här verkliga resultat är gjord. Men om du bara vill ta reda på verktygen GRATIS, presenteras här i det här dokumentet min gäst. Allvarligt, ingen kärlek förlorad. Ta dem med min välsignelse och vidarebefordra dem till dina vänner. Jag har inget att förlora. Om du är seriös deltar i Ultimate Forex och håll din hand i handelsprocessen och gör vad jag gjorde, STÅLL PÅ SKJULARNA AV GIANTS, ÄR DET INGEN SUBSTITUT FÖR ATT LEVA EN PÅ EN HANDELSKONTAKT MED STRATEGIER - Om du ser på att skapa en säker inkomst strömma och har alltid velat veta exakt hur man gör det ordentligt och konsekvent tala sedan med mitt team och bli registrerad. Jag garanterar att du inte kommer att se tillbaka. Någon gång utan ytterligare ado. Låt oss få STARTED Forex Trading Pays Off: Greg Seckers Projekt Aston Martin DB9S Kommer snart: Den Ultimate Forex Profits Hemstudie DVD Program Det Complete Forex Income Kit Strategierna ingår Copyright 2010 Greg Secker och Kunskap till Action Ltd Vad är Forex Market Vad är upphetsningen Allt om valutamarknaden eller Forex eller valutamarknaden är bokstavligen den största likvida marknaden i världen. Det här är lekplatsen för miljonären och till och med miljardärhandeln. I Forex kan du bokstavligen skapa miljoner för dig själv, om du använder lämpliga professionella handelsstrategier. Denna marknadsplats har både hävstångseffekten och exaktheten att förvandla din handels karriär. Vid tidpunkten för skrivandet handlar Forexhandlarna om tre biljoner dollar varje dag. Det är mer än varje enskild tillgångsklass i kombination (det vill säga mer än obligationer, aktier, aktiemarknader tillsammans). Den stora storleken på denna marknad betyder att du, till skillnad från handelslagret, enkelt kan utföra dina affärer när som helst och få extremt snäva spridningar på din handel. Det innebär att kostnaden för att hantera är låg och ju mer du handlar kostnaden stannar fast så olikartat lager där du förväntar dig att priset ska flytta desto större order (som mäklare måste ha tillräckligt med lager för att du ska kunna handla), Forexen Marknaderna är helt flytande och därför är Forex den självvalda marknad som valts av Millionaire-handlaren på grund av sin hastighet, effektivitet, transparens och tydlighet i signal. Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Home Study DVD Program Den fullständiga Forex Income Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och kunskap till Action Ltd Ju fler människor, desto bättre signaler. För handelssignaler och strategier för att faktiskt träna, behöver vi massor av handlare att vara överens med signalen. Därför är medverkan viktig Eftersom valutan är den mest deltagande marknaden i världen, kan du vara säker på att signalerna är det tydligaste på vilken marknad som helst. Om du någonsin har handlat ett olyckligt lager med hjälp av teknisk analys vet du exakt vad jag menar. Illikvida bestånd behöver bara en deltagare för att förstöra en annars perfekt teknisk installation. På grund av storleksordningen för valutamarknaden är detta ljud från en eller två individer utjämnat på grund av den stora storleken - igen. Detta förmedlar till tillförlitliga signaler. Strömmen kommer när dina handelsstrategier är beroende av handel med dessa tydliga signaler. Vad du tittar på nedan är ett diagram över EURUSD. Du tittar på Pivot-linjer nedan (snälla prata mer om dessa senare), bara för nu märka hur priset studsar någonsin så exakt av dessa linjer. Handelsstrategier som fungerar är de som använder denna typ av tydliga obestridliga handelssignaler. Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Home Study DVD Program Den fullständiga Forex Income Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och kunskap till Action Ltd Varför Trade Forex Marknaden som aldrig sover Först och främst, din tid Det här är en 24-timmars marknadsplats, det sover aldrig. Det innebär att du kan handla när du vill. Om du är en tidig fågel hittar du inställningar på de stora valutorna klockan 7:00. Om du är en nattuggla hittar du inställningar på kvällen. Poängen är detta, du hittar snart tidsramen och valutorna för att övervaka och du placerar branschen när du är tillgänglig. På Ultimate Forex-programmet kommer du att upptäcka vilka strategier att handla och när. De flesta handlare tror att de stora pengarna görs försöker att skalpa Forex ingenting kan vara längre från sanningen. De stora pengarna görs i Forex genom att man sätter upp dagens handelsstrategier och låter dessa positioner springa och springa och få dig hundratals och tusen pips. Det finns inga luckor på valutamarknaden Till skillnad från aktiemarknaden är det inte skillnad på valutamarknaden. Ett mellanrum är ett utrymme på ett diagram där ingen handel sker, vilket bokstavligen lämnar ett fysiskt vitt utrymme på diagrammet. Detta är farligt. Om du har köpt några aktier i ett företag för att upptäcka en vecka senare att företaget har problem och släpper ut en vinstvarning. Klyftan kan vara 10, och om du inte använder en garanterad stoppförlust skulle du ta en hel del 10 förluster på handeln. Nu är detta välkänt för aktiehandlare och det anses marknadsrisk. Men på Forexmarknaden existerar inte denna risk. Forexmarknaden är helt sömlös med andra ord det finns inga luckor (förutom från fredag ​​kväll till söndag kväll när det inte finns några affärer). Det innebär att du kan handla marknaden oavbrutet utan rädsla för att du kommer att gå ut ur din handel. Titta på följande diagram, i det här exemplet skulle investerare som innehar Yell Group ha haft en otrevlig överraskning när de lärde sig om bokföringsblundrarna och lagerhålen över 10 över natten. Kommer snart: Den ultimata Forex vinsten Hemstudie DVD Program Den fullständiga Forex Inkomster Kit Strategier ingår Copyright 2010 Greg Secker och Kunskap till Action Ltd Inga kommentarer ännuGöra 100 till 800 Pips Per Trade Välkommen till Forex Millionaire s System, det är vår plan att ge vår abonnenter med gratis och användbar Forex information. Det är vårt mål att se att alla våra abonnenter tjänar bra pengar från forexmarknaden och lever det goda livet de förtjänar. Om du är ny i Forex-branschen, och vill vara en framgångsrik Forex Trader måste du hålla dig till följande instruktioner: Gör en förändring inuti dig själv. Kom ihåg hela tiden du kunde bli vad du tänker på. Bestäm ditt mål. kortsiktigt mål och långsiktigt mål. Reviw ditt mål dagligen. Sätt din plan för att uppnå ditt mål. Bestäm dina åtgärdssteg och översätt det till det dagliga schemat. Utrusta dig själv med rätt forexutbildning. Utrusta dig själv med rätt verktyg. Välj rätt brocker. Öppna ett demokonto. Håll dig till vetenskapliga strategier i handel, bero aldrig på lycka till. Utveckla dina färdigheter, ta reda på svagheten och övervinna den. Om du misslyckades i första försöket eller ens i tionde försöket. det är inte världens ände. du gjorde något fel. Lär dig av dina misstag. Varje gång kommer du lära dig lite nytt. Om Edison slutade från första försöket skulle vi aldrig hitta ljus idag. Fråga dig själv hur många gånger Edison misslyckades. Fortsätt träna till 90 framgångar. Börja äkta handel med endast 200 - 300. Var aldrig girig. du kommer att förlora allting. Bestäm din förlustpunkt i varje handel. Grundläggande Forex Regler För Nybörjare: - Lita aldrig på någon bli rik snabbt bedrägerier. - Framgångsrika näringsidkare tjänar pengar från större tidsramar och trender. - Titta inte på mindre tidsramar. - Handel inte nyheterna. - Handel vad du ser och inte vad du tycker. - Utgångar är viktigare än dina poster. När du gör vinst, få din insättning ut. Denna åtgärd ger dig mer självförtroende och mer makt i handel. Anta en lyckad strategi och fortsätt att göra. Fortsätt handla tills du uppnår 80 procent framgång. Du kan börja handla med stor summa nu Uppnå ditt kortsiktiga mål. Nästa steg är ditt långsiktiga mål. Hela tiden kan du bli vad du tänker på. Gör något bra för människor. Var ganska säker när du gör något bra, du kommer att bli densamma. Titta gärna på länkarna på denna sida för mer information om Successful Forex Trading. eller registrera dig för vår 14-delars Forex Training e-postkurs nedan, där du får en lektion per dag i din e-postbrevlåda. 1. Vår Forex strategi video. 250 Värde Helt GRATIS för våra abonnenter. Du kommer att lära dig strategin, som framgångsrikt kan göra dig från 100 till 800 pips per handel. Du kommer att få Meta Trader-mall för strategin som gjorde miljontals dollar på valutamarknaden. 2. Vår Forex Trading Email Course. 97 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter Introduktion till Forex. Betydelsen av Forex trading. Forex Market Huvudtyper Forex Trading Price Movements. Hur och varför marknader flyttar Hur man tjänar av prisrörelser. Forex Trading Tools. Strategin för tre trender. Hur man vinner med Forex: Steg-för-steg Secrets. Forex Trading Strategy. Forex Assassin vs Forex Power Strategy. Korrekt Timing i Forex Trading. Betydelsen av Real Time Forex Charting. Beräkning av ränta på valutahandlare. 3. Forex Rush System. 97 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter 4. Video Training Email Course. 57 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter 5. Självförbättrings Email Course. 47 värde. Helt GRATIS för våra abonnenter Det finns många valutahandlare som gör stora vinster men många har inte en högskoleutbildning och många spenderade inte hela dagen handel, vilket skiljer dem från resten är deras tankegång. Handel är en kombination av metod och tankegång och det här handlar om den här artikeln. Nyckeln till framgång på marknaden är: Lätt enkel metod som utförs med disciplinhandel framgång Om du inte kan utföra en metod med disciplin har du verkligen ingen metod i första hand men det är mycket svårare att göra än de flesta handlare tror. Om du inte tror att ha rätt tänkesätt är avgörande för valutahandel framgång, då tänka på detta faktum. För 100 år sedan försvann 90 av handlare och denna siffra är fortfarande densamma idag. Tänk på det här förhållandet har varit detsamma trots alla framsteg i prognostiseringen, mjukvarunyheter och internet är förhållandet detsamma. Orsaken till detta är att handel framgång är nere för att tänka, människans natur är konstant och den kommer att förbli densamma i 100 år, så får vi se på att få den rätta tankegången i mer detalj. 2. Arbeta Smart Inte svårt Att lära sig en metod är enkel och vem som helst kan göra det som följande exempel visar. Om du läser skildpadds historia (se våra andra artiklar) läser du hur en grupp människor som aldrig hade handlat tidigare, lärt sig att göra det på 14 dagar och fortsatte att göra miljoner. De gjorde detta genom att arbeta smart, inte svårt och bara lära sig vad de behövde - ingen fyllmedel eller information för information skull. I många jobb får du betalt för insatsen du lägger in. När du handlar FOREX tjänar du din belöning helt enkelt för att vara rätt. Sammanfattningsvis behöver du inte arbeta hårt, du behöver arbeta smart Nyckeln till framgång i handeln är att ha förtroende för vad du gör och din metod leder till disciplin och valutahandel framgång. Du hör att handlare talar mycket om att disciplin är en nyckel till framgång i valutahandling - men du hör inte dem pratar så mycket om förtroende men det är en viktig ingrediens i handelssucces. För att ha förtroende måste du förstå exakt hur och varför en Forex trading strategi fungerar och kommer att fortsätta att fungera. Om du har självförtroende kan du förvärva det nyckeldrag som de flesta handlare saknar. Disciplin är nyckeln till valutahandel framgång - Om du inte handlar din metod med disciplin har du inte en metod PERIOD. Det är inte lika lätt att handla på ett disciplinerat sätt som många handlare tror som när pengar är på linjen att handla en metod när det lider en förlustperiod är svårt mentalt. Varje näringsidkare kan lära sig att handla men inte många handlare får rätt inställning att lyckas och det har varit fallet under handelshistoriken. Framgången kommer från Inom den första anledningen är att de flesta handlare helt enkelt inte kan ta ansvar för sina handlingar så att de försöker och köper framgångar - men de förstår inte helt varför metoden fungerar och kan inte få förtroende och disciplin och misslyckas. Om du vill bli en framgångsrik Forex Trader måste du acceptera att du är helt ansvarig för vad du gör och ingen annan. Bygg ett enkelt robust handelssystem du förstår, ha förtroende för och handla med disciplin. Det låter enkelt, men få handlare är beredda att arbeta hårt på rätt områden och de flesta accepterar inte ansvaret för sina handlingar. Resultatet av detta är förluster Framgången kommer inifrån och du kan göra det om du vill, om du inte kommer du förmodligen att misslyckas.

No comments:

Post a Comment